Friday 24 July 2015

Start

Day1, self-motivational de-cluttering diary.

Got rid of 3 items, an aquarium pump, a set of new cartridges for the old printer and some feliway feromon diffusers. They never worked, is a gimmick. I threw away some rubbish too, does it count as de-cluttering? Inspiration http://www.365lessthings.com/

1. nap

Talaltam egy naplot, aminek a tulajdonosa egy evig minden nap megszabadult valamitol. Inspiralo. En rogton harom darabbal kezdtem, ez talan csalas, de ha mar ugyis az ebayjel bajlodtam, nem akartam elaprozni. Meglatjuk meddig jutok.
A harom kidobott cucc egy akvariumpumpa, egy csomag printerfestek es feromondiffuzer vagy mi ennek a neve volt, a szokasos hokuszpokusz, a macskak ra se rantottak, most csapjon be valaki mast (ezt nem irtam bele az ismertetobe).

No comments:

Post a Comment